Mój blog bedzie o moich robótkach wszelkiego typu i rodzaju,o moich dzieciach ,ogrodzie no i oczywiście o mnie
poniedziałek, 08 lutego 2010
HAFTUJACE CHLOPIE....

Padniecie chyba zarazmbo mnie tez bylo niedaleko do stanu takowego,jak dziecie moje najstarsze,no meczyzna prawie,zazadalo od matki swojej igly i nitki.No w szoku totalnym bylam takim ,ze nawet wyjasnien nie zadalam ino biegusiem mu wcislam w reke narzedzia pracy.Strach mialam co prawda,czytez sobie oka nie wydlubie przy okazji,bo on raczej jest manualnie sprawny inaczej....czyli potrafi wciskac tysiac klawiszy w kompie na raz,grac,sluchac muzy i gadac przez gg jednoczesnie.

Pewnie ciekawe jestescie jak do tego doszlo....no toz tak:siedzialm i dziubalam kartke walentynkowa na wymianke;synus wytknal mozgownice ze swego pokoju ,popatrzyl i...

-co robisz?

-kartke na walentynki

-dla kogo?-tu juz wyczytalam pomiedzy wierszami nadzieje ,ze jemu ofiaruje

-dla kolezanki

-aaaaaaaaaaaaa.......fajna jest.....mi....

-jak chcesz to se zrob-wcielam sie w tok myslowy mego dzieciecia,bo juz wiedzialam,ze chcialby abym tez takowa zrobila dla jego dziewczyny

-ale ja nie umiem

-o moj drogi,ja tez nie wszystko od razu umialam....jak chcesz to ci pokaze

Oczywiscie,ze chcial.Nawet sie nie burzyl,ze po papier i nitki trzeba na gore gonic do mojej sypialni.No normalnie ,jak nie moje dziecko co to dzwigiem trza od kompa odciagac.Siadl i zaczal hafcic a oto efekt jego pracy

 

              w

 

Kartonik jest bladozolty z blyszczacymi detalami co chyba widac na zdjeciu,a na dodatek pachnacy;serduszka i galazka zrobione nitka metaliczna a napis czarna.Sam dobieral kolory i nawet zbyt duzo tlumaczyc nie musialam.Zdolna bestia z niego jak chce. A na dowod tego,ze to nie ja dziubalam,tylko moj prawie pelnoletni synus,mala fota

 

              s

czwartek, 04 czerwca 2009
HAFCIKI ZUZI

Pamietacie jeszcze zaczatki pracy na hafcikiem mojej szecioletniej corci?Dumnie donosze ze skonczyla wyszywac swoja ksiezniczke.

 

                 ksiezniczka

 

Troche ta buzka koszmarnie wyglada,ale to akurat wina rysunku.Moze kolejna praca bedzie lepiej wygladala,bo Zuzia juz nastepna zaczela.Polki co kupuje jej gotowe zestawy z drukowana kanwa i opanowujewyszywanie polkrzyzykiem czy jak to sie fachowo mowi haftem gobelinowym.Jest jeszcze troche za mala aby mieszac jej w glowce calymi krzyzykami.

 

                    k

 

Pomimo tego,ze trzba jej jeszcze pomagac przy drobniejszych elementach i zaczynac nowy rzadek,to i tak jestem z niej ogromnie dumna.

sobota, 09 maja 2009
DZIEN MATKI W BELGII

Jutro w Belgii obchodzony jest dzien matki-zawsze jest to druga niedziela maja i swieto to nie ma tak jak w Polsce stalej daty.Mniejsza jednak z tym....Jak wiadomo z okazji takich uroczystosci dzieciaki w szkolach robia laurki i tym podobne sprawy.Moje mlodsze dzieciaki tez poczynily prezenty dla mnie i juz je nawet wczoraj dostalam;wiecie jeszcze za male, zeby wiedziec ze to na jutro powinno byc...pani w szkole powiedziala,ze to dla mamy z okazji jej swieta to od razu mamusi trzeba dac.radosc mi sprawily ogromna,bo ja strasznie lubie dostawac te ich cudowne prace.Zobaczcie same,jakie cuda dostalam...

Od Zuzi...

Bukiet papierowo-bibulowych kwiatow w wazonie z plastikowego kubka,obklejonego malowanym plotnem

 

              k

 

I sliczna wlasnorecznie zrobiona karteczke....

Przod kartki

 

               k

 

i srodek

 

                 k

 

Szkrabik moj malutki,dwuletni Kubus,zrobil mi takie podkladki....

 

               p

 

Ochoczo mi je wreczal,kazal podziekowac i ....zabral mi jeszcze szybciej ten prezent i pobiegl nim sie bawic,hihi

Ciekwe co dostane od starszych dzieciakow....

 

 

| < Lipiec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
O autorze
Dodatki na bloga
Dodatki na bloga
darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków Host unlimited photos at slide.com for FREE! darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków