Mój blog bedzie o moich robótkach wszelkiego typu i rodzaju,o moich dzieciach ,ogrodzie no i oczywiście o mnie
Blog > Komentarze do wpisu
KATASTROFA I ZMIANA PORY ROKU

Pamietacie,ze moim ambitnym marzeniem jest posiadanie 4 por roku utworzonych z widoczkow DIM? No toz nastapila katastofa na skale globalna.Pierwszym widoczkiem ,ktory walnelam do tej serii mialo byc LATO.Dla przypomnienie pokazuje obrazek

 

               dim

 

Zamowilam sobie na e-bayu widoczek,ktory jak dla mnie jest typowa wiosna

 

                    dim

 

i bylam tak podeksytowana  faktem,ze znalazlam wiosenny obrazek,ze nawet nie przeczytalam dokladnie opisu.Zreszta co mozna wyczytac jak sie zna piec slow w kratke po anglosaskiemu?Przesyleczka dotarla i lezala czekajac na ukonczenie rybek dla PM...w koncu sie doczekala....rozerwalam folie ....wyciagam ...i tragednia....Nie ma kanwy ...za to jest plotno i to w dodatku nadrukowane....Do kompletu ni jak nie pasuje,bo reszta obrazkow i wiosna i zima i ten co mial byc latem sa haftowane na kanwie.Obrazek jedak bardzo mi sie podobowuje,wiec zeby nie bylo ze nie probowalam to i owszem zaczelam haftowac.I tu kolejna kicha....Krzyzyki sa rowniez nadrukowane i niestety sa nierowne.Pomimo tego ze staram sie przynajmniej troche rownac przy zaczynaniu i konczeniu xxx wbijajac igle pomiedzy te same niteczki w kolumnie lub w rzedzie to i tak jedne sa mniejsze a drugie wieksze.Nie wiem co z tym fantem poczac....Pojedynczych nitek nie da sie liczyc bo to dosc geste plotno jest,poza tym podmalowane tlo ,no i boje sie ze jesli niedokladnie pokryje te nadrukowane xxx,ze bedzie to widac spod haftu,bo nie wiem czy one znikaja w praniu.Mam tylko kilka xxx i nie wiem czy bedzie wiecej....

 

               dim

 

              dim

 

Z tego tez powodu,nastapila zamiana por roku i pierwszy z pokazanych obrazkow bedzie wiosna.PM i dziewczyny z forum podpowiedzialy,ze w koncu ludziska sa na plazy w ubraniach,wiec albo to jakies zimne lato albo faktycznie jeszcze wiosna,np.taka majoweczka na plazy.Natomiast pozno-letni obrazek bedzie taki

 

              dim

 

i jak tylko ten zar przestanie sie z nieba lac to sie za niego biore....

poniedziałek, 05 lipca 2010, mamuska-73

Komentarze
2010/07/05 16:25:03
Hej, Aga, a jak Ty wykopujesz z tego ebaya takie zestawy, ja niby też pięć słów po angielsku znam i ni dudu, nie potrafię. Weź no napisz durnocie, jak szukasz, co wpisujesz i jeszcze ile Cię taki zestawik kosztuje. No może nie dokładnie taki, bo na kanwie z namalowanymi krzyzykami to ja niekoniecznie :)
-
Gość: stardust1-2, 207-38-225-56.c3-0.43d-ubr10.qens-43d.ny.cable.rcn.com
2010/07/05 21:40:38
Zar z nieba, to zupelnie jak u mnie. Deszczu nie mielismy przez caly czerwiec a wczoraj i dzis temperatura ok 36C, a w sloncu zdecydowanie 40C. Kwiaty mi zaczynaja zdychac, jak jestem w domu, to latwiej, bo przestawiam, podlewam kilka razy dziennie. Ale wczoraj wyjechalismy i slonce spalilo mi taka duza begonie z bulwy:(( a juz ma paki, moze sie da uratowac, narazie poobcinalismy te spalone liscie i nie mam pojecia co dalej. A jutro ma byc srednia 38C i ja musze isc do pracy:((
-
2010/07/08 21:01:48
Kobietki , gdzie wy mieszkacie, że u Was takie upały?? U nas ostatnio chłodno i deszczowo, dzisiaj wyszło słonko, ale było nie więcej jak 20 stopni. A obrazki cudne, tyle,że ja też raz się tak nadziałam na malowany zestaw i poszedł w kosz. Nie lubię malowanej kanwy, czy płótna. Jeden taki leży w szafie i czeka na zmiłowanie, ale chyba się nie doczeka :(
Dodatki na bloga
Dodatki na bloga
darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków Host unlimited photos at slide.com for FREE! darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków